štvrtok 18. októbra 2018

Clinique Take the Day Off- odličovací balzám- recenzia!

Vitajte pri dnešnej recenzií!
Čistenie a odličovanie pleti je snáď najčastejším a najbežnejším rituálom každej z nás. Pre tento dôležitý krok v pleťovej starostlivosti máme na výber množstvo druhom produktov cez micelárne vody, odličovacie/ čistiace gély, krémy, mlieka, oleje no a v neposlednom rade aj odličovacie balzamy. Ja som vyskúšala takmer všetky druhy týchto produktov až na posledne spomenutý- odličovací balzám. Preto som si na testovanie z internetovej parfumérie parfemy-elnino vybrala odličovací balzám od Clinique Take the Day Off.

Na odličovanie som zvykla predtým používať skôr micelárne vody a preto vyskúšať čistiaci balzam bola naozaj príjemná zmena v mojej rutine.
Clinique Take the Day Off je ľahký balzám, ktorý sa po kontakte s pokožkou zmení na olej. Krúživými pohybmi balzám jemne rozotrieme po suchej pleti.


Mejkap tento balzám za pár sekúnd jednoducho rozpustí. Nepotrebujete tak žiadne odličovacie tampóny, čiže postačia len vaše prsty. Potom stačí tvár len umyť vodou a mejkap z tváre je preč. S odličovacím balzámom sa môžu odlíčiť aj oči. Ja som si s balzamom skúšala oči odlíčiť len raz a moc mi to nevyhovuje aj napriek tomu, že mejkap z očí všetok odlíčil. Pri odličovaní očí mi vadí to, že mastnými prstami si šúcham oči, čo mi nie je moc príjemné, ale je to všetko asi len o zvyku. Takže na oči ešte stále používam  dvojfázový odličovač, ale pevne verím, že sa ešte prekonám a budem si môcť s balzámom odlíčiť komplet celý mejkap.

Používanie tohto balzámu u mňa výrazne znížilo spotrebu odličovacích tampónov, čomu sa naozaj veľmi teším. 
Odličovací balzám je vhodný pre všetky typy pleti. Po použití je pleť hebká, hydratovaná bez pocitu pnutia a po zmytí balzamu z tváre nezanecháva žiaden mastný povlak na pleti. Určite bude vhodný aj pre citlivú pleť, keďže neobsahuje žiadnu parfumáciu.
Odhadujem, že toto 125ml balenie mi vydrží veľmi dlho, nakoľko na odlíčenie postačí naniesť len veľmi malé množstvo. Takže si myslím, že za cenu cca. 20 eur sa tento balzam naozaj oplatí. 
Ešte by som na záver dodala, že pri naberaní balzamu z balenia je dobré si zaobstarať nejakú špatulku  napr. z krému lebo naberať balzám prstami zamazanými od zvyškov mejkapu určite nie je hygienické.

Používanie odličovacieho balzámu som si veľmi obľúbila a som si istá, že pri tomto type produktu dlho ostanem už len preto, že namiesto 6 odličovacích tampónov teraz miniem len 2 (na oči) aj to sa, ale možno zmení...

Používate odličovacie balzámy, aký je váš obľúbený?

4 komentáre:

  1. Tento typ odlicovania som tiez este neskusala. Clinique ma vsak dost zaujal. Citam na neho dost pozitivne recenzie, takze ak ho uvidim niekde vo vyhodnej akcii, mam v plane po nom siahnut.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si veľmi obľúbila tento balzam, určite pri tomto druhu odličovania ostanem. Myslím, že bývajú z tohto balzamu aj cestovné balenia, vhodné na vyskúšanie napr....

      Odstrániť
  2. Ja ho mám teraz doma a až tak spokojná s ním nie som. Štípe v očiach, je dosť drahý a myslím, že na trhu sa dajú zohnať aj lepšie produkty. Len asi nie na tom našom trhu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento produkt som mala tiez velmi rada aj napriek relativne vyssej cene. Potom som sa dozvedela, ze platim 20e+ za lacny palmovy olej :D https://www.lakrem.sk/p/clinique-take-the-day-off-cleansing-balm-4430

    OdpovedaťOdstrániť