streda 24. októbra 2018

Grófkino sérum Havlíkova apotéka- recenzia!

Ahojte,
na dnešnú recenziu som sa veľmi tešila. Predstavím vám totiž jeden skvelý produkt, ktorý som si od prvého používania veľmi obľúbila. Českú prírodnú kozmetiku Havlíková apotéka vám asi nemusím predstavovať. Ja som prvýkrát skúsila ich produkt pred pár rokmi, vtedy bol veľký boom s Havlíkovým prírodným zázrakom, ktorý bol celkom fajn, no druhý raz som si ho už nekúpila. Odvtedy som od Havlíka nič iné neskúšala. Nedávno mi však pri návšteve jedného obchodu s prírodnou kozmetikou padlo do oka Grófkine pleťové sérum (tak znie jeho názov).

Sérum mi prišlo veľmi vhod, lebo už dlho som hľadala nejaké prírodné bylinkové sérum, ktoré by som si mohla kombinovať s jednozložkovými sérami, ktoré stále na obmenu používam- väčšinou hyaluronové, sérum s vitamínom C, retinol alebo niacinamid.
Na Grófkinom sére ma zaujali hlavne zložky, ktoré obsahuje:
- Pentavitin- hĺbkovo hydratuje pokožku a zjemňuje povrch kože a má regeneračné účinky. 
- Extrakt zo zemiakov- je silno hydratačný a zachováva pružnú pleť, ktorú príjemné schladí a ukľudní.
Ďalšie zložky sú napr. avokádový olej, či vitamín E. Sérum samo o sebe je veľmi príjemné, ľahko sa vstrebavajúce do pleti. Skvele sa kombinuje aj s inými pleťovými produktami napr. s vitamínom C, či kyselinou hyaluronovou.


Konzistencia séra je tekutá, na pleti nezanecháva mastný film a má žltkasté zafarbenie. 
Po použití je pleť po dlhú dobu hydratovaná, je vypnutá a rozjasnená. Malo by sa používať ráno a večer, no ja ho používam len večer. Vhodné bude určite pre všetky typy pleti, či sadne aj citlivej ťažko povedať, keďže ide o prírodný produkt, v ktorom sú rastlinné zložky. Sérum veľmi príjemne bylinkovo vonia, žiadna umelá parfumácia.


Je to naozaj príjemné, ľahké, každodenné sérum, ktoré vám určite odporúčam vyskúšať. Jeho cena je okolo 25 eur a kúpite ho na internete alebo v obchodoch s prírodnou kozmetikou. Balené je v tmavej sklenej fľaštičke s praktickou pipetkou. 

Skúšali ste?

2 komentáre:

  1. Sérum jsem ještě neměla, ale vyzkoušela jsem jiné výrobky od této značky a taky jsem byla spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi že v tom zložení je to pekne aj preložene, už som počula o tejto kozmetike a celkom si ju aj chvália určite sa po nej pozriem:)

    OdpovedaťOdstrániť