streda 26. februára 2020

Ahojte,
vitajte pri dnešnom článku. Po dlhom čase je tu recenzia na mejkap. Asi po cca. dvoch rokoch používania minerálneho mejkapu od Annabelle minerals sa mi zažiadalo po krátkodobej zmene. Minerálny mejkap tejto značky je stále môj top favorit a ostanem mu verná kým ho neprestanú vyrábať, ale chcela som po dlhom čase vyskúšať tekutú konzistenciu. Priznám sa, že pri výbere mejkapu mi nezáležalo na tom, či bude mať v sebe silikóny, keďže z tekutých prírodných, čo mali dobré zloženie bolo len zopár, čo stáli za to. Keďže svet kozmetiky ma stále baví- čítam rôzne recenzie, pozerám videá na youtube, tak mojej pozornosti najviac zarezonoval tekutý mejkap Airbrush Flawless Foundation od Charlotte Tilbury

Charlotte TilburBritská makeup artistka, ktorá má svoju líniu kozmetiky nielen dekoratívnej, ale ponúka aj produkty pre starostlivosť o pleť. Tento mejkap je na trhu pomerne nový myslím, že vyšiel na trh niekedy koncom minulého leta. Vraj tento konkrétny mejkap používa, keď líči holywoodske celebrity na červený koberec.

Čo ma na tomto mejkape najviac zaujalo sú jeho ingrediencie, tie robia tento mejkap jedinečný.

  • Replexium- pomáha znižovať výskyt vrások ( patentované peptidy, ktoré boli nedávno schválené v USA)
  • Moss Cell Tec- pomáha dôkladne hydratovať pokožku
  • Air Cool- poskytuje okamžitý svieži pocit na pokožke


Čítala som o tomto mejkape veľa článkov, v niektorých sa uvádzalo, že predstavuje sérum a mejkap v jednom, čo bol tiež jeden z dôvodov prečo som sa rozhodla si ho kúpiť. Veľa ľuďom vyhovuje, ale nájdu sa aj takí čo mu neprišli na chuť. Dôležité pri tomto mejkape je aký krém predtým použijete. Keďže v zložení je na prvom mieste voda odporúča sa použiť krém, ktorý bude mať tiež na prvých miestach túto zložku. A tak to funguje aj u mňa, ja používam momentálne Cerave hydratačný krém s spf 25 a tento, krém robí dobrú bázu pod tento mejkap. Sama Charlotte však odporúča naniesť na pleť jej Magic Cream, no priznám sa že ten ma nejako nezaujal, rovnako ako jej kozmetika pre starostlivosť o pleť. Poďme, ale späť k mejkapu. Tento mejkap by mal pleti poskytnúť plné krytie a matný „finiš“. Plné krytie sa samozrejme dá dosiahnuť len na pleť treba naniesť aspoň dve pumpičky, vtedy bude pleť vyzerať ozaj bez chybičky. Ja však  plné krytie moc neobľubujem a preto si na pleť nanášam len jednu a to nie celú pumpičku a táto dávka mi postačí na celú tvár. Efekt je tak veľmi prirodzený žiadna maska na tvári. Čo sa týka toho matného „finišu“, tak ten u mňa trvá možno hodinu po nanesení, potom sa mi pleť začne lesknúť a treba ju prepudrovať. Toto ma trošku sklamalo, myslela som že zmatnenie vydrží o niečo dlhšie. Treba však povedať, že moja pleť je zmiešaná niekedy mastná, takže produkuje viac mazu, možno na normálnej pleti matný „finiš“ drží dlho. Formula mejkapu je veľmi ľahká, dobre sa s ním pracuje, pekne splynie s pleťou, nezachádza do vrások a nezvýrazňuje suché miesta na tvári. Ja ho nakladám na tvár štetcom a potom ho doklepnem ešte beauty blenderom. Čo sa týka výdrže, tak môžem povedať, že to je tiež jedna z vecí, pre ktorú som si tento mejkap veľmi obľúbila lebo vydrží na pleti naozaj dlho takpovediac nedotknutý. Mejkap si robím ráno, keď idem do práce okolo 6hod a potom keď po cca. 8-9 hodinách prídem domov a už nikam nejdem sa odličujem, no mejkap vyzerá stále dobre na pleti, mimo toho lesknutia, ktoré sa dá vyriešiť prepudrovaním je pleť na konci dňa takmer rovnaká ako ráno po nanesení mejkapu. 


Vybrať si svoj odtieň môže byť však problém lebo na výber je až 44 odtieňov s tromi podtónmi. Ja som si po dlhom zvažovaní vybrala odtieň č. 4 Neutral. Keď som pozerala odtiene online, tak sa mi zdal tento odtieň žeby mohol byť vhodný pre mňa. Trošku som sa však zľakla, keď mi prišiel lebo sa mi zdal byť moc oranžový a tmavý, keď som si ho skúšala na ruke, tak som si povedala, že som sa poriadne sekla. No ale predsa som ho naniesla na pleť s vedomím, že budem vyzerať ako pomaranč, no bola som však veľmi príjemne prekvapená. Odtieň mejkapu sa prispôsobil mojej farbe pleti a vo finále mi ten odtieň zapasoval na 100%. Mejkap na pleti vôbec neoxiduje práve naopak sa mi vidí, že po pár minútach po nanesení troška zbledne, čo je samozrejme ten lepší prípad.


Takže moje dojmy z tohto mejkapu sú v celku pozitívne, určite ho spotrebujem do konca. Nie som ten typ, ktorý má doma otvorených 10 mejkapov, takže tipujem, že mi tento vydrží do konca roka a dovtedy si určite iný mejkap kupovať nebudem. Ja som tento mejkap kupovala na feelunique.com a jeho cena je 40 eur/ 30ml. Od Charlotte Tilbury ma zaujal aj jej Magic Foundation, ktorý má tiež zaujímavé zložky, uvidíme možno keď spotrebujem tento, tak vyskúšam.

Poznáte spomínaný mejkap? Odporúčate niečo od Charlotte Tilburry?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára