streda 5. februára 2020

Ziaja Med revitalizačná esencia a očný krém- recenzia!

Ahojte,

dnešná recenzia bude zameraná na dva produkty značky Ziaja. Už dávnejšie som pokukovala po ich rade výrobkov s označením MED, ktorá zahŕňa široký sortiment dermo prípravkov na rôzne pleťové problémy ako je napr. rosacea, citlivá pleť, akné, či rôzne typy dermatitíd... Z tejto širokej ponuky ma najviac zaujala dermatologická starostlivosť s troma hlavnými zložkami vitamínom C, kys. hyalúronovou a hydroxyprolínom. Cieľom používania je hlavne prevencia proti vráskam, má zatočiť s unavenou pleťou a hyperpigmentáciou.
Vitamín C- ovplyvňuje syntézu kolagénu a spomalenie procesu starnutia pokožky
- upravuje parametre pevnosti, elasticity a pružnosti pokožky
- pôsobí vyhladzujúco a redukujem viditeľnosť vrások
- zosvetľuje pigmentové škvrny a škvrny po opaľovaní
- zjednocuje sfarbenie pokožky
- vitamín C je jeden z najlepších antioxidantov, chráni pred pôsobením voľných radikálov
Silnejší účinok vitamínu C aj vďaka zložkám:
 - hydroxyprolín- čo je základný prvok kolagénu. Mal by pomáhať vyhladiť vrásky a strie.
 - kyselina hyalúronová- viaže na seba vodu, zlepšuje pružnosť a pevnosť pokožky.

Ja som na vyskúšanie dostala dva produkty z tejto rady- revitalizačnú esenciu na deň a noc a revitalizačný očný krém.



Presnejšie Antioxidačná hydratačná emulzia s aktívnym i stabilným vitamínom C je založená na:
- enzymatickom, postupnom uvoľňovaní vitamínu C.
- synergickom spojení s kyselinou hyaluronovou a hydroxyprolínom. O ich účinkoch som písala vyššie. Esencia, ktorá konzistenciu pripomína skôr ľahký krém je vytvorená pre optimálnu účinnosť a dlhodobé pôsobenie na pokožke po aplikácií. 

Produkt je vhodný pre pleť, ktorá si vyžaduje intenzívnu regeneráciu, je tenká, ochabnutá so začínajúcimi vráskami, hyperpigmentáciou a bez jasu.Túto esenciu som si veľmi obľúbila, keďže sú dni kedy sa mi na pleť nechce dávať množstvo pleťových sér, či krémov, tak práve vtedy siaham po tejto revitalizačnej esencií. Vďaka nej tak naraz v jednom kroku dodám svojej pleti minimálne dve moje obľúbené látky- vitamín C a kyselinu hyalúronovú, o ktorých som presvedčená že zlepšujú stav pleti. Esencia má príjemnú krémovú konzistenciu, ktorá sa po pleti ľahko rozotiera a takmer hneď sa do nej vsiakne. Na pleti nezanecháva takmer žiadny pocit, neupcháva póry. Pleť je po pár použitiach vyživená, napnutá a rozžiarená. V zložení sa nachádza aj silikón, čo spôsobuje že pleť je hebká a vyhladená, vďaka čomu je tento produkt vhodný aj na denné používanie- kľudne nahradí denný hydratačný krém. Na pleti tak vytvorí dostatočnú bázu pod makeup.


Revitalizačný očný krém je tiež veľmi príjemným produktom z tejto rady. V jeho zložení sú taktiež dominantné spomínané tri zložky- vitamín C, kyselina hyalúronová a hydroxyprolín. Okrem týchto zložiek ešte obsahuje aj niekoľko príjemných vecí ako glycerín, makadamový olej, skvalán, lanolín, ureu či pantenol. 
Krém má o niečo redšiu konzistenciu ako esencia. Je bez parfumácie, očné okolie nedráždi. Na pokožku pôsobí príjemne, koža je hladká vypnutá a hydratovaná. Ja očný krém používam len na noc, dávam si ho trochu v hrubšej vrstve a na druhý deň cítim a vidím, že očné okolie je dostatočne vyživené. Ako som už vo veľa mojich článkoch spomínala, očné krémy používam ako prevenciu proti vráskam a musím povedať, že sa mi viac ako 10 ročné používanie skutočne vyplatilo, hlboké vrásky idú zatiaľ úspešne mimo mňa. 

Ak vás tieto produkty zaujali, tak v sortimente nájdete okrem nich aj denný a nočný krém. Všetky tieto produkty kúpite v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk za veľmi priaznivé ceny.




2 komentáre:

  1. Ziaja je dobrá značka, mám ju rada. Z tohto radu som nič neskúšala, no ten očný krém by som asi skúsila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ziaja má super produkty, ja mám rada aj ich šampóny, či sprcháče :)

      Odstrániť