štvrtok 13. februára 2020

Exfoliačné tonikum pre rozjasneni od Clinique- recenzia!


Vitajte pri novej recenzií,
v tomto článku by som vám chcela predstaviť jeden obľúbený produkt, ktorý používam už roky. Ide o tonikum s exfoliačnými účinkami. Za tie roky som vyskúšala množstvo značiek, lebo toniky s aha/ bha kyselinami sú už našťastie oveľa viac dostupnejšie. Vďaka spolupráci s parfémy elnino, som si vybrala Exfoliačné toniku pre rozjasnenie pleti od Clinique, ktoré som doteraz ešte nemala. 

Ak používate nejaké produkty, ktoré obsahujú kyseliny, tak viete, že vám pleť môžu podráždiť, tá je buď začervenáná alebo štípe. Moja pleť je už za tie roky zvyknutá a znesie toho veľa, ale toto tonikum je veľmi jemné a šetrnné, úplne vhodné pre začiatočníkov, ktorí s kyselinami nemajú ešte veľa skúseností. Kľudne by som ho odporučila aj tým, čo majú citlivú pleť.
Hlavnú zložku tvorí kyselina salycilová, ktorá odstraňuje odumreté bunky z pleti. Kyselina salicylová na rozdiel od kyseliny glykolovej sa rozpúšťa v tukoch čo znamená, že nepôsobí len na povrchu kože, ale preniká aj do pórov, ktoré môžu byť upchaté kožným mazom. Preto je vhodná pre tých čo majú mastnú pleť, trápi ich akné, či nadmerná tvorba mazu. Upchaté póry uvoľňuje, zbavuje nečistôt a hĺbkovo čistí. Kyselina salicylová je veľmi účinná aj v prípade, ak vás trápi nadmerná hyperpigmentácia- podporuje exfoliáciu a tým pádom odstráni stmavnuté časti pleti.
V zložení je aj výťažok z hamamelu, ktorý sťahuje rozšírené póry, upokojuje a vypína pleť. Táto rastlinná zložka je obzvlášť jemná a vďaka svojmu úľavovému účinku je vhodná na citlivú, či podráždeňu pokožku.
Tonikum obsahuje aj glycerín, ktorý pleť hydratuje a zvláčňuje ju. Pokiaľ by ste použili samotnú kyselinu salycilovú pleť by sa vám mohla šúpať, čo nie je moc estetické pokiaľ chodíte do práce a nosíte makeup. Takže som vďačná práve za takéto produkty, ktoré spolu s inými zložkami nemajú na pleti vedľajšie účinky. 

Ako som už vyššie spomínala tonikum je šetrnné, vhodné na každodenné používanie. Je bez parfumácie, neobsahuje parabény a ftaláty. Ja tonikum používam každý večer, nanesiem ho na pleť pomocou vatového tampónu a jemne prejdem po pleti. Nespôsobuje mi žiadne nepríjemné pocity- štípanie, či pnutie. Moja pleť je po ňom hebká, hydratovaná a rozjasnená. Tonikum má 200ml a jeho cena v internetovej parfumérií parfemy-elnino je cca. 15 eur.


Používate produkty s aha/ bha kyselinami?

4 komentáre:

  1. Takové produkty s aha kyselinami nepoužívám, ale tonikum vypadá skvěle. Líbí se mi, že je šetrné a dalo by se použít i na citlivější pleť.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja aha/bha kyseliny používam už dlho a nedám na ne dopustiť a s takýmto produktom nie sa naozaj čoho báť :)

      Odstrániť
  2. Toto tonikum používam už nejakú dobu a stalo sa mojím najobľúbenejším. Balenia ani nepočítam, ale minimálne 5 som ich už mala :D Moja pleť si naň neskutočne zvykla. Jemné, šetrené a predsa spraví svoju robotu. Za mňa určite áno ak niekto váha s kúpou ;)

    OdpovedaťOdstrániť