utorok 28. apríla 2020

Cerave hydrating cleanser- čistiaca emulzia- recenzia!

Ahojte,

Vitajte pri dnešnom článku. Dnes to bude o produkte, ktorý isto asi väčšina z vás pozná. Ja som ho však objavila len nedávno, no obľúbila som si ho natoľko, že mám už aj druhé balenie. Ide o hydratačnú čistiacu emulziu od Cerave

Prečo som si túto čistiacu emulziu, tak obľúbila je kvôli tomu, že je k pleti neskutočne šetrná. Už dlho som hľadala, niečo po čom nebudem pociťovať vysušenie, či pnutie pleti po umývaní. Táto emulzia je jemná, nenarúša ochrannú bariéru pleti. Obsahuje 3 typy esenciálnych ceramidov a kyselinu hyalúronovú. Technológia MVE: zaistí postupné uvoľňovanie aktívnych látok pre celodennú hydratáciu pokožky. Kyselina hyalurónová: pomáha udržiavať prirodzenú vlhkosť pokožky.

Už pár rokov sa snažím vyvarovať obsahu mydla v géloch na čistenie pleti lebo mydlo mi sťahovalo a vysušovalo pleť. Táto emulzia mydlo neobsahuje, pri čistení nevytvára na pleti penu, čiže neobsahuje ani sulfáty. Pokožku dokonalo vyčistí a zanecháva ju hydratovanú vďaka obsahu kyseliny hyalúronovej. Ja ju používam ako druhý krok, čiže mejkap z pleti si odstránim odličovacím balzamom a potom prichádza na rad táto emulzia. Emulzia je bez parfumácie a je hypoalergénna. 


Používať ju môžu aj deti, muži jednoducho je pre všetkých, pre normálnu až suchú pleť. Keďže je emulzia taká šetrná používam ju aj ráno. Stačí mi jedna max. dve pumpičky na vyčistenie celej tváre, takže vám vydrží skutočne dlhú dobu.



Cerave kozmetiku kúpite už aj v DMke alebo je bežne dostupná v lekárňach. Emulziu dostanete kúpiť o objeme 88ml, 236ml, 473ml a v litrovom balení- to sa cenovo oplatí najviac ja som si nedávno v jednej lekárni kúpila litrové balenie za 16 eur.

Poznáte túto čistiacu emulziu? Tiež ste spokojné?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára