streda 1. apríla 2020

Purito Centella Green Level Unscented Sun SPF50+PA++++- recenzia!

Ahojte,
o používaní SPFka sa toho píše naozaj veľa. Dnes je snáď veľa ľuďom jasné aké dôležité je sa chrániť pred slnečným žiarením a používať krémy s spf faktorom celoročne nielen v lete na dovolenke! Ja v zime zvyknem používať nižší faktor spf 25-30. Nedávno som spotrebovala hydratačný krém od Cerave s SPF 25, ktorý bol super, ale keďže jar je už tu a vieme, že jarné slnko býva zákerné, tak som sa rozhodla, že s faktorom spf 50 nič nepokazím. Už dávno som premýšľala, že by bolo super keby som našla krém s spf 50, ktorý by nebol čisto na „opaľovanie“, ale mal by tiež vlastnosti normálneho denného krému. Lebo doteraz som to robila, tak že som na pleť naniesla nejaký denný krém a potom na to som dala opaľovací krém s spf 30 alebo 50, čo nie vždy dopadlo dobre hlavne, keď som na to dala ešte mejkap. Častokrát som mala pocit, že na pleti je toho veľa alebo si nesadla všetka tá vrstva s mejkapom a ten po čase nevyzeral na tvári dobre. Na blogu môžete nájsť niekoľko recenzií na opaľovacie krémy, ktoré som vyskúšala a boli super, ale asi čím som staršia, tak sa snažím si veci zjednodušiť a preto som sa rozhodla, že si nájdem denný a „opaľovací“ krém v jednom a myslím, že sa mi to podarilo. 

O kréme od Purito Centella Green Level SPF50+PA++++ ste už asi počuli, hovorili o ňom aj slovenské blogerky/ youtuberky a bol dobre hodnotený aj v zahraničí, tak som si povedala, že vyskúšam. Ja som tiež podľahla kórejskej kozmetike síce už pred pár rokmi, no v poslednom čase sa spomína skoro všade. Hlavne kórejské SPFká sú dosť populárne a popravde sa ani nečudujem, ja som ich vyskúšala niekoľko a nespomínam si, žeby som s niektorým nebola spokojná. 


Veľmi som sa tešila, keď vyskúšam tento tak ospevovaný krém. Musím povedať, že už len samotné natieranie týmto krémom je slasť. Roztiera sa veľmi ľahko po pleti, rýchlo sa do nej zapracuje, nezanecháva vôbec žiadny biely povlak na pleti, ktorý je typický pre „opaľovacie“ krémy. Je veľmi ľahký- v zložení je na prvom mieste voda. Preto mám skôr pocit z tohto krému, že je to skôr obyčajný denný krém ako „opaľovací“ krém, čo je super, lebo keď ešte neboli krémy s spf tak vyvinuté, bol to pre mňa boj si ich natrieť na tvár- zanechávali biely povlak, boli ťažké na pleti, mejkap sa žmolkoval. Tento krém si úplne sadol aj s mejkapom, robí pod ním pre mňa dostačujúcu bázu. Priznám sa, že ráno moja rutina je veľmi jednoduchá- umyjem si tvár vodou, niekedy použijem aj čistiaci gél a potom si na pleť nanesiem len krém. Nedávam si pod krém žiadne séra a to preto, že nemám ráno čas čakať kým sa všetko do pleti vsiakne. Cez víkend je to iné a ráno pleti doprajem toho viac, no cez týždeň keď sa ráno ponáhľam do práce to nejde a ja si radšej o 10 minút dlhšie pospím. Takže tento krém od Purito vzhľadom na to, čo obsahuje mi nahradil obyčajný denný krém no a s veľkým bonusom- chráni pleť pred UV žiarením, čo je najhlavnejší krok v anti-agingu.



Krém zabezpečuje UVA aj UVB ochranu. Tento krém konkrétne, ktorý mám ja je neparfumovaný, neobsahuje esenciálne oleje ani alkohol. Dá sa kúpiť aj jeho parfumovaná verzia, no ja sa tejto zložke vyhýbam. Čo sa týka zloženia, tak obsahuje látky ako niacinamid, výťažky z rastliny centella asiatica (tá stimuluje tvorbu kolagénu), kyselinu hyalurónovú, či vitamín E. Takže pre mňa je zbytočné si dávať pred ním ešte krém. Možno ak máte suchú pleť a radi vrstvíte produkty, tak vtedy áno, ale ako som spomínala už vyššie rannú rutinu musím mať rýchlu a jednoduchú. 


Krém je vhodný pre všetky typy pleti, neupcháva póry a je jednoducho perfektný. Kúpite ho na rôznych kórejských eshopoch, či na ebay odtiaľ som si ho objednala ja. Má 50ml a cena je rôzna cca. od 12-15 eur.

Používate kórejské SPFká?


4 komentáre:

  1. Počula som o ňom a je super, že je bez parfumácie. Ja mám parfumované produkty rada ale do SPF by sa dávať nemali. Práve kombinácia vôní a slnečného žiarenia vyvoláva kopec alergií. Ja som si teraz objednala BIore, moje prvé korejske SPF takže som zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bioré je japonská kozmetika :) mala som inak aj od nich to SPF minulý rok, bolo fajn ale nejako mi nesadlo s mejkapom ( ten sa na ňom žmolkoval), tak som ho používala len keď som sa nelíčila a ešte mi na ňom vadilo aj to, že obsahovalo veľa alkoholu, čo bolo aj dosť cítiť.

      Odstrániť
  2. Nie, nie, nic korejske nepouzivam. Produkty s SPF si kupujem od znacky Eucerin.
    KAVIAREŇ U MAČKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. SPFká od Eucerin sú super mala som zopár kúskov v minulosti a bola som spokojná...

      Odstrániť