piatok 7. augusta 2020

Bourjois Healthy Mix BB krém- recenzia.

Ahojte,

po vychválenom korektore od Bourjois, o ktorom som písala TU prišiel na rad BB krém taktiež od Bourjois z ich rady Healthy Mix. Produkty z rady Healthy Mix sú obohatené o vitamíny A, C, E a B5. BB krém je odľahčená verzia ich známeho makeupu Healthy Mix Foundation.

Textúra bb krému je veľmi ľahká, dobre sa do pleti zapracováva. Napriek ľahkej konzistencií je krycia schopnosť celkom slušná i keď je to bb krém, tón pleti vyrovná a zakryje jej nedostatky. Pleť nezaťažuje a neupcháva na nej póry.  
 
Vďaka silikónom, ktoré bb krém obsahuje vyrovná aj štruktúru pleti. S pleťou pekne splynie. Na pleť môžete naniesť akýkoľvek pleťový krém ako podklad, či už so silikónmi alebo bez a taktiež SPFko a bb krém sa nebude droliť, sadne si teda so všetkými krémami. Po nanesení dodá pleti svieži a zdravý vzhľad. Vďaka obsiahnutým vitamínom pleť hydratuje a vyživuje po celý deň. Hydratačné zložky dodávajú pleti zdravý vzhľad, ale ak máte moc mastnú pleť alebo aj zmiešanú, tak tá sa bude po chvíli lesknúť. Ja mám zmiešanú pleť a bb krém sa mi na nej leskne celkom dosť, čo sa mi moc nepáči a hlavne teraz v lete je to dosť viditeľné. Takže ak takýto lesklý efekt neobľubujete, musíte si pleť prepúdrovať. Práve preto by som tento bb krém odporučila skôr pre suchú alebo normálnu pleť. Na pleti vydrží cca. 6-8 hodín potom sa začne postupne z pleti strácať.

BB krém sa nachádza v praktickej tube, dobre sa s ním pracuje a je aj jemne parfumovaný podobne ako celá rada Healthy Mix vonia ovocne- žuvačkovo. Na výber sú 3 odtiene. Ja som si vybrala ten najsvetlejší 01 Light, ktorý má však ružový podtón, takže bude vhodný aj pre veľmi svetlé typy.
Cena BB krému v internetovej parfumérií parfemy-elnino je cca. 5 eur a v ponuke sú všetky dostupné odtiene.

6 komentárov:

  1. Tento jsem neměla, ale dlouho jsme ho měla v plánu si pořídit, ale zatím stále nic :D Víc mě asi láká makeup od značky.
    Vítejte u Mišky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ráda BB krémy. U tohoto by se mi líbila vůně, ale ten lesk by mi taky vadil.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám mastnou pleť a naopak mi dost vyhovoval :D :) Líbí se mi i jeho vyšší krytí, vnímala jsem ho jako makeup.
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som skôr za matnejšiu pleť a lesk sa mi páči len v určitých partiách tváre, nemám rada keď sa mi leske celá tvár. Krytie je na BB krém super...

      Odstrániť