utorok 7. marca 2023

BOURJOIS PARIS HEALTHY MIX makeup- recenzia!

Ahojte,

s pribúdajúcimi rokmi som si povedala, že budem sa snažiť používať viac hydratačné mejkapy ako tie zmatňujúce. Mám zmiešanú niekedy mastnú pleť a preto nájsť vhodný hydratačný mejkap bol pre mňa problém. Dlho som používala skôr matné mejkapy, ale keďže už nie som najmladšia chcela som aj od mejkapu niečo viac ako len prekrytie nedokonalostí. Predsa len ho mám na sebe minimálne 8-10 hodín. Už dlho som pokukovala po mejkape od Bourjois Healthy Mix, ktorý okrem skvelej hydratácie obsahuje aj mix vitamínov.

Healthy Mix je rozjasňujúci a hydratačný mejkap. Je to ľahký, krémový mejkap s textúrou, ktorá sa krásne zapracuje do pleti. Mejkap má stredné krytie, takže vám zaistí prirodzený vzhľad na pleti. Mejkap sa dá aj vrstviť a pleť bude stále vyzerať dobre.

Pokožka je rozjasnená, ale nie je to nič prehnané. Mne sa efekt rozjasnenia na mojej zmiešanej pleti veľmi páči, je to také prirodzené. Ak treba tak si len prepúdrujem T zónu. Mejkap na pleti dlho vydrží môžem povedať, že je na pleti bezchybný počas tých 8-10 hodín, čo ho mávam väčšinou na sebe. Vôbec mi neoxiduje ani sa inak nevytráca.

Páči sa mi na ňom aj to, že mi vôbec neupcháva póry, nezvýrazňuje suché miesta a nezalieza do vrások.

Okrem skvelého efektu na pleti sa mi na mejkape páči aj jeho zloženie. Obsahuje vitamíny C, E a B5- tento mix vitamínov zabezpečuje pleti zdravý a žiarivý vzhľad.

Obsahuje aj rastlinné extrakty ako napr. výťažky z marhule, zázvoru, melóna a jablka. Tieto rastlinné extrakty dodávajú pleti dlhodobú hydratáciu, rozjasnenie a výživu.

Mejkap ľahko nanesiete na pleť buď pomocou hubky alebo štetca. Ja si ho najprv nanesiem kabuki štetcom a nakoniec ho „povtláčam“ do pleti hubkou. Má príjemnú ovocnú vôňu, ktorá sa po nanesení na pleť rozplynie.

Tento mejkap skvelo spolupracuje aj s produktami, ktoré si nanášam na pleť ešte pred ním. Mejkap sa nežmolkuje ani inak nezhodnocuje. V ponuke je veľa odtieňov a ten môj je light vanilla.

Povedala by som, že tento mejkap je naozaj pre všetky typy pleti. Ak chcete svojej pleti dopriať aj niečo viac, ako len prekrytie nedokonalostí, ale aj nejakú tú výživu, tak určite vám ho odporúčam vyskúšať.

 Mejkap Healhty Mix Bourjois kúpite v internetovej parumérií parfémy- elnino.sk a jeho cena na eshope je okolo 5 eur.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára