piatok 31. marca 2023

Nuxe Reve de miel balzam na pery.

Ahojte,

V dnešnom článku sa zameriame na suché pery, ktoré má po zime asi každá z nás. Ja na suché pery extra trpím a preto mávam po ruke vždy nejaký ten balzam na pery. Vyskúšala som toho naozaj veľmi veľa od klasickým balzamov na pery v tyčinke, tégliku, od rôznych sér alebo mastičiek, no vždy som chcela vyskúšať snáď najslávnejší balzam na pery od značky Nuxe Reve de miel.

Základnou zložkou tohto balzámu na pery je med a to konkrétne levanduľový med z Provance. Ďalšou skvelou zložkou je aj propolis a včelí vosk.Toto sú zložky, ktoré mám veľmi rada a to aj v produktoch na pleť. Med je jednoducho zázrak.

Balzam na pery je predovšetkým určený na veľmi suché a poškodené pery. Má bohato- hustú konzistenciu. Keď si ho nanesiete na pery, tak ihneď pocítite úľavu, že sú vaše suché pery okamžite ošetrené a vyživené. Páči sa mi na ňom hlavne to, že nezanecháva na perách lesklý finiš, ale naopak ich pekne zmatní, čo je super pokiaľ si chcete na pery naniesť hneď rúž a  ten sa na balzame dobre drží.

Ďalším skvelým benefitom tohto balzamu je fakt, že na perách veľmi dlho vydrží a to je to čo potrebujem. Lebo pri iných balzamoch mám pocit, že si ich natieram na pery každých 10 minút dokola. Tu stačí natrieť pery raz alebo dvakrát za deň a pery sú hydratované dovolím si povedať, že na dlhé hodiny. I keď jete, či pijete stále je na perách určitá vrstva tohto balzamu, ktorá pery chráni. Od kedy ho používam sa mi nestalo, aby som mala popraskané pery.



Pocit na perách je veľmi príjemný, v podstate ho nie je ani cítiť, pery nezlepuje ani sa na ňom nič nezachytáva. 
Keď si balzam nanesiete večer pred spaním, tak ráno máte dokonalo zhydratované a vyživené pery. Jeho jediná nevýhoda je, že sa nachádza v tégliku, takže treba do neho ísť prstami a preto si ho ja nechávam doma.

Balzam na pery má 15g a jeho cena v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk je cca. 6 eur


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára