štvrtok 3. júla 2014

Artdeco eyeshadow base

Ahojte kočky,
dnes mám pre Vás recenziu, ktorú som už dlhšie plánovala. Bázu pod očné tiene od Artdeco, mám už skoro dva roky, tak si myslím, že môžem o nej napísať moje dojmy. 


Svoju bázu som si kúpila v parfumérií Douglas v Krakowe, ale majú ju aj u nás. Cenu si presne nepamätám, ale myslím že to nebolo viac ako 8 eur. Jej objem je 5ml, pri mojom skoro dvojročnom každodennom používaní, ešte stále nedosiahla dna a myslím, že tak skoro to ešte asi nebude. Báza je krémovej konzistencie a má jemne béžovú farbu s veľmi drobnými trblietkami, ktoré na viečku nie sú viditeľné. 




Zo začiatku, som bázu na viečka nakladala prstami, keď báza začínala pomaly ubúdať, tak mi už bolo ťažšie ju dostať na prst, takže teraz používam na jej aplikáciu štetec na korektor. Báza sa ľahko rozotiera pekne zjednotí farebné rozdiely na viečkach. Tiene na báze pekne držia celý deň a ich farby sú intenzívne, dokonca tiene nie príliš dobrej kvality sú vďaka tejto báze o čosi krajšie a farby sú sýtejšie. Takže žiadne nepekné linky z tieňov nehrozia. Naniesť stačí naozaj máličko, preto si myslím, že táto báza vydrží pomerne dlhý čas. 
Báza má milé "téglikové" balenie a je aj trošku parfumovaná, jej vôňa mi pripomína mužské svieže parfumy, ale nemusíte sa báť tá vôňa sa stratí a nespôsobuje žiadne podráždenia. 

Poznáte túto Artdeco bázu? Aká je Vaša obľúbená báza pod očné tiene?

Nezabudnite sa zapojiť do práve prebiehajúcej Giveaway , o balíček plný kozmetiky :)


7 komentárov:

  1. Bázu Artdeco dobre poznám a nevyhovuje mi jej voňa, je mi až nepríjemná. Moje obľúbená báza je Too Faced a Urban Decay.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem tá vôňa nemusí každému vyhovovať, mne to našťastie neprekáža. UD som mala aj ja pred niekoľkými rokmi a bola som veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  2. tiene nepoužívam, takže s takouto vecou nemám skúsenosti :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja momentálne vyslovene obľúbenú nemám, ale používam Too faced, túto som mala, ale bola na mňa dosť parfemovaná a po čase aj celkom zle dolovala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tá parfumácia nemusí každému lahodiť, mne našťastie neprekáža. Too Faced som zatiaľ nemala, ale možno, keď sa mi táto skončí porozmýšľam o nej :)

      Odstrániť
  4. Vypadá skvěle! Já žádnou bázi nepoužívám, ale možná bych se měla po nějaké podívat, stíny nosím poměrně často :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som dlho nepoužívala žiadnu bázu, ale potom som raz skúsila a odvtedy ju používam vždy, keď sa líčim :)

      Odstrániť