sobota 19. júla 2014

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter- Pink lady

Ahojte,
áno aj ja som podľahla všetkým tým recenziám o týchto pekných, farebných masielkach na pery od Astor. Určite ste o nich čítali, že sú skvelé, hydratačné, dodávajú perám krásny lesk a jednoducho vyzerajú na perách úžasne. Ja som si ako asi väčšina z Vás, taktiež zamilovala tento rúž, balzám a lesk v jednom. Pre moje suché pery je toto ideálny produkt, lesky na pery už moc nepoužívam, skôr siaham po rúžoch alebo, ako teraz v ostatnom čase po farebných balzámoch. Toto masielko pôsobí na perách ozaj ako balzám a popri tom dodá perám krásnu intenzívnu farbu.



Páči sa mi aj ceruzkové balenie, je také milé a elegantné, no a vanilková vôňa je na zjedenie. Prekvapila ma aj výdrž, myslela som že po prvom drinku bude farba z pier preč, čo sa ale nestalo, takže v kľude toto masielko zvládne tých pár nápojov.


Čo sa týka odtieňov, tak na výber je ich myslím, že 10. Ja som si domov zobrala zatiaľ len jeden kúsok v odtieni 010 Pink lady.  Je to krásna jemná ružová farba, odtieň sa dá zintenzívniť, ak si dáte viac vrstiev.

Toto určite nie je môj posledný odtieň, chcela by som ešte nejakú peknú farbu, páčili sa mi aj tzv. nude odtiene alebo myslím, že tam na výber bol aj jemne koralový. 

Napíšte mi v komentároch, aké odiete týchto masielok ešte odporúčate.

8 komentárov:

  1. Včera som ho držala v ruke aj ten odtieň a rozmýšľala či vziať alebo nie...urobila som chybu že som ho tam nechala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež chodila okolo týchto Astoriek nejaký ten čas, až som sa nakoniec rozhodla, ze si jeden kúsok zoberiem, no a tak sa mi zapáčili, že by som ešte nejaký ten odtieň privítala :)

      Odstrániť
  2. Keď pôjdem do drogérie,určite si ho zoberiem :) videla som tú korálovú a tiež vyzerala prekrásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna farba, jemnučká :)

    Zuzka rada by som Ťa pozvala do mojej GIVEAWAY. :)
    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já ještě nemám ani jeden, ale tenhle odstín je moc pěkný! :)

    OdpovedaťOdstrániť