pondelok 14. júla 2014

Moje top 3 makeupy

Rozmýšľala som už dlhšie, že som Vám zatiaľ nepísala o mojich obľúbených makeupoch. Najprv som chcela napísať o každom samostatný článok, ale potom som si povedala, že to všetko pekne zhrniem do jedného. Makeup používam v podstate odvtedy ako som sa začala líčiť, čo je už skoro 15 rokov. Mojou pleťou prešli makeupy rôznych značiek. Pár rokov dozadu, som mala problematickejšiu pleť ako mám teraz a vtedy som hľadala makeup s vysokým krytím, pamätám sa, že vtedy som bola veľmi spokojná s makeupom od Max Factort Miracle Touch, ktorý perfektne prekryl všetky nedostatky rovnako aj Mac Studio Fix Fluid .... No po čase, keď sa našťastie moja pleť zlepšila som prešla k makeupom a BB krémom s jemnejším krytím, ktoré moju pleť zbytočne nezaťažujú. Už je to niekoľko rokov, čo som verná dvom produktom a nedávno som našla tretí, ktorý som si tiež veľmi obľúbila hlavne teraz v lete. 

Tak sa poďte pozrieť na moje top 3 makeupy:


Maybelline Fit som začala používať len pred pár mesiacmi a hneď som si ho obľúbila. Je to makeup v tyčinke, ktorá sa vysúva podobne ako rúž alebo korektor. Ja mám odtieň 130 Buff Beige Praline, ktorý je trošku tmavší na môj typ pleti, ale teraz v lete je celkom fajn. Tento makeup má stredné krytie. Ja ho používam, tak že si ho nanesiem väčšinou tam, kde mám najviac nedostatkov- okolo nosa, líca,  na čelo pomenej a potom kabuki štetcom ho pekne rozotriem, ide to aj prstami, no ja som si už zvykla používať štetce. Možno taká malá nevýhoda bude v tom, že ho treba hneď rozmazať a zapracovať do pleti, inak makeup "zaschne" sám na tvári a potom je s ním už ťažko pracovať. Používam ho hlavne, keď sa niekam ponáhľam, jednoducho sa s ním "počmáram" a potom len krúživými pohybmi kabuki štetcom ho do pleti zapracujem, trvá mi to možno asi jednu alebo dve minúty. Tento makeup by som neodporúčala tým, ktorí majú suchú pleť, je určený viac pre mastnejšie typy pleti, nakoľko môže trochu vysúšať. Ja mám pleť zmiešanú, takže mne makeup vyhovuje. Ešte môže mať jedno malé mínus a to, že v našich drogériách som ho ešte nevidela. Mne tento makeup priniesla sestra, keď bola v Rakúsku a stál asi 7 eur, čo si myslím je na makeup dobrej kvality super cena, tak dúfam, že sa u nás čím skôr objaví.



Lioele Beyond the solution BB krém, tak tento BB jednoducho zbožňujem. Moc BB krémov som zatiaľ neskúšala, tak nemôžem povedať, že tento je ten naj, ale pre mňa asi bude. Používam ho skoro dva roky dosť intenzívne. Páči sa mi jeho balenie, má praktickú pumpičku, takže nič nie je zababrané. Siaham po ňom vtedy, keď je moja pleť v dobrom stave, čiže nepotrebuje nejaké silné krytie. BB krém má ľahkú konzistenciu, do pleti sa ľahko zapracuje a pôsobí veľmi prirodzene, akoby ste žiaden makeup nemali. Stačí ho naniesť naozaj máličko, ja si dávam na celú tvár len jednu pumpičku. Väčšina BBkrémov obsahuje SPF, no tento zrovna nie, takže nespôsobuje prípadné lesknutie tváre počas dňa, čo niektoré makeupy s SPF robia. Tento BB krém má aj hydratačné účinky, čiže zanecháva pleť pekne hydratovanú a vôbec ju nevysušuje. Ceny tohto BB krému sú na internete rôzne, ja si BB krém objednávam z ebay, tam sa mi zdá, že vychádza asi najlacnejšie.



Mary Kay Time Wise Luminous wear liquid fondation ich podkladový makeup je moja stálica už pár rokov. Na tento makeup nedám dopustiť. Používam ho hlavne, keď potrebujem silné krytie, ktoré mi BB krém neposkytne. Najviac po ňom siaham, keď chcem aby bol môj makeup bez jedinej chybičky, napr. na nejakú oslavu, svadbu a podobne. Na to, že má vysokú kryciu schopnosť, tak nezanecháva pocit masky na tvári. Do pleti sa pekne zapracuje a pôsobí pritom veľmi prirodzene. Ja ho používam bez primeru a na pleti vydrží skutočne celý deň a keď treba aj noc. Páči sa mi na tomto makeupe, že sa dá kúpiť v dvoch verziách pre mastnú/ zmiešanú pleť a pre suchú. Ja mám z tohto makeupu viac odtieňov pre moju zmiešanú pleť a jeden odtieň určený pre suchú pleť, rada si ich miešam a získam, tak pre mňa želáný odtieň.



Aké sú Vaše obľúbené makeupy alebo BB krémy? Máte skúsenosti s tými, ktoré používam ja? Ste tiež spokojné?

 Nezabudnite sa zapojiť do práve prebiehajúcej Giveaway , o balíček plný kozmetiky :)

8 komentárov:

  1. Na Lioele Beyond the solution BB krém som počula samé chvály no bojím sa objednávať nieco :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne už pomaly dochádza, tak budem určite objednávať onedlho, nemáš sa čoho báť, ja objednávam už niekoľko rokov cez ebay a ešte sa mi nestalo (musím poklopať), žeby niečo neprišlo, tak smelo do toho

      Odstrániť
  2. ten maybelline sa mi pači ked je v tyčinke da sa použiť na rýchlo hocikde:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa osvedčil max factor v tyčinke, niečo ako tento maybelline :) a dalej boduje Mac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mac som mala konkrétne Studio Fix fluid, bol fajn dával veľmi silné krytie, že niekedy som mala pocit akoby som mala masku :) Max Factor má tiež super kvalitné makeupy možno najlepšie z drogérijnych :)

      Odstrániť
  4. Ten Liole vypadá super :) Já teď hodně používám makeupy od Estee Laduer, Bourjois a Bobbi Brown :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala raz od Bourjois Healthy Mix aj s korektorom a bola som veľmi spokojná, dával stredné krytie a na tvári pôsobil jemne a veľmi prirodzene :)

      Odstrániť