pondelok 7. júla 2014

Garnier Ambre Solaire Face and Body spf 50

Pekný pondelok želám,
minulý rok som bola posadnutá po opaľovacom kréme na tvár od La Roche Posay (písala som o ňom aj recenziu, len nejak sa mi všetky staré posty zmazali). Zhrniem len v krátkosti, že som s ním bola veľmi spokojná, rýchlo sa vstrebal do pleti a nezanechával na nej žiaden povlak, nepociťovala som žiaden lepivý pocit a bol skvelý pod makeup, pre mňa ako majiteľku zmiešanej až mastnej pleti to bol krém ako pre mňa určený. Krém som už dávno spotrebovala a bola som rozhodnutá, že si ho kúpim opäť. No, ale nakoniec sa tak nestalo, pretože som v jednej drogérií kupovala detské opaľovacie mlieko od Garnier- Ambre Solaire a keďže mali nejakú akciu, tak k nákupu som dostala krém rovnakej značky na tvár aj telo s ochranným faktorom 50, tak som si povedala, že vyskúšam a keď sa mi nebude páčiť vrátim sa k tomu čo mám odskúšané.

Tento krém s vysokou spf ochranou ma, ale príjemne prekvapil. Je to malé 50ml balenie v tube, čo v kľude vystačí na celé leto a možno aj na dlhšie, ak ho budete používať len na tvár tak ako ja. Krém sa veľmi dobre na pleti rozotiera a do pokožky sa veľmi rýchlo vsiakne.


Nezanecháva žiaden biely povlak na pleti, ako iste poznáte u niektorých opaľovacích krémoch. Tento krém je vodeodolný. Ja ho teraz používam každý deň a to aj pod makeup. Make up na ňom drží super, aj sa dobre zapracuje do pleti, keďže krém nezanecháva žiadne stopy a pekne sa vsiakne, čo som už spomínala. Takže určite odporúčam, ak nechcete investovať veľa peňazí do opaľovacieho krému na tvár.

Používate aj Vy opaľovacie krémy na tvár alebo Vám postačia tie, ktoré sú určené na telo?


Nezabudnite sa zapojiť do práve prebiehajúcej Giveaway , o balíček plný kozmetiky :)







4 komentáre:

  1. Já jsem dřív úplně propadala opalovacím krémům a tak, ale v poslední době se raději namažu kokosovým olejem, protože líp chytá sluníčko, člověk se dobře opálí a hlavně složení je několikrát lepší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám rada kokosový olej, len teraz na leto som chcela niečo čo mi poskytne aj UVA a UVB ochranu a to neviem, či nejaký prírodný olej dokáže :)

      Odstrániť
  2. ja mám Biodermák tónovák, ale momentálne ho nepoužívam, až toľko sa na slnku nepohybujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve o tom som tiež uvažovala, ale potom mi do cesty prišiel tento, tak možno budúce leto vyskúšam :)

      Odstrániť