nedeľa 17. augusta 2014

Garnier micelárna voda

Asi neprinesiem nič nové, čo sa micelárnej vody od Garnier týka. Ja sa pridávam k všetkým tým pozitívnym recenziám. Moja nebude o nič iná. Používam ju už nejaký ten čas a naozaj som s ňou spokojná. Všetok makeup jednoducho a rýchlo odlíči. Špirála klasická alebo vodeodolná, linka, tiene, nie sú pre ňu žiaden problém. S vatovým tampónom netreba drhnúť, ale stačí jemne priložiť a párkrát pretreť a makeup je preč. Nedráždi pokožku, či oči, je neparfumovaná a pokožku upokojuje.




Cena sa pohybuje okolo 5-6eur za 400ml. Ja tejto micelárke ostanem určite verná, som spokojná s jej účinkom a pohybuje sa v super cene za dosť bohaté množstvo na rozdiel od Mixy alebo Loreal a doma mám už v zásobe dve balenia, ktoré som ulovila v nejakej akcií. 

6 komentárov:

  1. Tiež som s ňou veľmi spokojná, pomer cena/výkon skvelý, určite kúpim zasa..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už ju musím konečne vyskúšať, keď je taká ospevovaná :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už delší dobu po ní pokukuji, budu muset vyzkoušet :). Moc se mi líbí její balení a je super, že jí je v lahvičce hodně :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. rozmyšlala som nad nou ale nakoniec som si kupila niveu a je paradna:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky nad ní přemýšlím, ale teď už jsem rozhodnutá, že je to dobrá volba a že jdu do ní. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. taky jí mám moc ráda, už je ale v balení jen na dně, takže si co nejdřív spěchám pro novou! :))

    OdpovedaťOdstrániť