sobota 30. augusta 2014

Pupa 4Sun Bronzig Powder

Ahojte,
neviem ako sa mi to mohlo stať, že v článku TU o svojich obľúbených bronzeroch som zabudla na skvelý bronzer od Pupa- 4Sun Bronzig Powder. Napravím to aspoň tak, že mu venujem samostatný článok, ktorý si tento bronzer určite zaslúži.



Bronzer sa dá kúpiť v dvoch odtieňoch. Obsahuje mix štyroch hnedých odtieňov v teplých tónoch, ktoré sú matné, bez trblietok, takže sa dá skvelo používať na kontúrovanie tváre. Ideálne sa nanáša veľkým štetcom, bronzer má jemnú maslovú konzistenciu a vôbec sa nepráši. Na tvári vydrží pomerne celý deň. Ja ho používam skôr v jesenno-zimnom období, pretože v lete mám rada, keď sa mi tvári niečo "trbliece".



Bronzer len, tak ľahko nespotrebujete, pretože jeho gramáž je 14g, čo je v porovnaní s inými bronzermi, či lícenkami celkom bohaté množstvo. Dočítala som sa o ňom na jednej stránke, že minimalizuje nedokonalosti na pleti vďaka Soft Focus čiastočkám?! Obsahuje aj ochranný faktor SPF15 a je príjemne parfumovaný. Takže, ak chcete investovať do kvalitného bronzera, určite Vám odporúčam práve tento od Pupy, ktorý Vás tak ako mňa vôbec nesklame a budete ho používať s potešením.

Dajte vedieť, či aj Vy máte s týmto bronzerom skúsenosti. 

Nezabudnite sa zapojiť do práve prebiehajúcej GIVEAWAY!!

10 komentárov:

  1. Já jsem si teď objednala jeden bronzer, tak jsem zvědavá až mi přijde, jak bude vypadat:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bronzer má moc hezký balení :) O této značce slyším poprvé, já mám zkušenost jen s bronzerem od značky UMA :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám z Pupy len pár veci, takže stále len objavujem jej krásne kúsky :)

      Odstrániť
  3. no hned mi učaroval! *.* :D moc pěkný článek, krátký, ale to mi přesně vyhovuje, protože jsi sdělila vše důležité a doplnila krásnými fotkami! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pekný komentár, presne pre takéto milé slová ma blogovanie baví :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá fakt nádherne. Ja mám najradšej všetkými milovaný NYC Sunny Bronzer. Ten je proste klasika. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ten ešte nemám :), ale veľa som o ňom počula, že ho musím aspom omrknúť niekde v drogérke :)

      Odstrániť
  5. Tento bronzer je moc moc moc pekný. Už som ho raz skoro kúpika, a teraz vidím, že som to mala spraviť.

    OdpovedaťOdstrániť