streda 13. augusta 2014

Šampóny a kondicionéry Ultra Doux

Ahojte,
šampóny Ultra Doux od Garnier, prešli v ostatnom čase malými zmenami, čo sa týka aj zloženia, či rozšírenia o rôzne iné druhy. Ja som tieto šampóny veľmi rada používala aj v minulosti, no potom som nejaký čas používala vlasovú kozmetiku od Loreal, ktorú som s prestávkami striedala s Gliss Kur a na Ultra Doux som nejak zabudla. Až nedávno, keď som v obchode pri nejakej akcií nakúpila zo zvedavosti dva šampóny medový Tresors de miel spolu aj s kondicionérom a potom šampón verzia Marhuľa a Mandle taktiež aj s kondicionérom, ktorý som už ale spotrebovala, takže na fotke nie je. Nedávno som Vám spomínala, že v Krakowe som objavila kondicionér Avokádo a maslo karité, túto verziu som používala aj spolu so šampónom kedysi, no teraz, keď som šampón aj kondicionér hľadala v našich drogériách som ich nenašla, ale myslím, že mi niekto písal, že v Kauflande by mali byť, tak sa pôjdem popozerať. Ja som si z Krakowa doniesla len kondicionér, keďže šampónov mám v zásobe zatiaľ dosť.

Obe verzie medová a marhuľová sú určené pre suché a lámavé vlasy. Sú bez parabénov a silikónov, priznám sa, že silikóny či parabény mi v šampónoch alebo kondicionéroch nejak nevadia, lebo mala som raz jeden taký bez všetkého myslím, že to bol Timotei, no a nevedela som si dať s vlasmi rady, otrasne sa mi rozčesávali, nič sa s nimi nedalo robiť a na dotyk boli krepové, preto som sa bála, že aj tieto šampóny Ultra Doux budú tiež také, ale bola som milo prekvapená, nič podobné sa neopakovalo. Vlasy sa mi rozčesávajú ľahko, sú lesklé, poddajné, hebké na dotyk a končeky nemám vôbec rozštiepané a to som sa naposledy dávala strihať minulý rok v apríli, takže možno práve používanie týchto skvelých produktov, mi pomohlo, že mám už vlasy skoro po pás dlhé, bez nepekných rozdvojených, či suchých koncov.
Tento týždeň sa, ale chystám ku kaderníčke, chcem sa dať troška zostrihať lebo z tej dĺžky som už nervózna, a chcem si  dať niečo spraviť s farbou- zbaviť sa pozostatkov z ombre, tak uvidíme, čo vymyslíme v kaderníctve :)

Aby som, stále len nevychvaľovala, na druhej strane som bola dosť sklamaná z kondicionéru verzia- Marhuľa a Mandle. Ten som si dávala na vlasy pri každom umývaní a nezaznamenala som nejak, žeby niečo pre moje vlasy robil, čo sa napr. nedá povedať o medovom, či avokádovom kondicionéry, tie perfektne dopĺňajú účinky šampónov.
Myslím, že tieto šampóny patria k najlepším, ktoré sa dajú v našich drogériách kúpiť, nie sú drahé a každý si vyberie verziu, ktorá mu najviac vyhovuje. 

A čo Vy používali ste niektorý zo šampónov, či kondicionérov Ultra Doux? Ktorá je Vaša najobľúbenejšia verzia?

Nájdete ma už aj na facebooku :)

9 komentárov:

  1. Akurát mi došiel šampón tak ten medový vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte som zabudla spomenúť v článku, že šampóny krásne voňajú :)

      Odstrániť
  2. Paráda, že nemáš rozštiepené končeky :D ja mám a som z toho smtná :D dnes si plánujem podstrihnúť končeky sama :D z kaderničiek nie som nadšená :)) tvoje vlasy vyzerajúúú nádherne ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale už potrebujú trochu prestrihať, a ja potrebujem hlavne trochu zmeny :)

      Odstrániť
  3. To som rada, určite vyskúšaj, majú krásnu vôňu a vlasy pekne prevoňajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Medová verzia, tak to musí voňať.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som mala medový šampón a tiež nič moc... Kika

    OdpovedaťOdstrániť