utorok 19. augusta 2014

Moje obľúbené bronzery

Ahojte,
bronzer je po lícenke asi môj najobľúbenejší produkt z dekoratívnej kozmetiky. Dnes by som Vám chcela ukázať moje najobľúbenejšie bronzery, ktoré hlavne teraz v lete najčastejšie používam a leto si bez bronzera jednoducho neviem predstaviť, ako ste na tom Vy? Tiež milujete bronzery?

Začnem tým, ktorý mám najdlhšie a som mu verná už niekoľko rokov. Je to guličkový púder od Oriflame, ja ho mám v odtieni Natural Bronze, tento odtieň sa už asi nevyrába lebo nedávno som pozerala katalóg a boli tam už guličky trocha v tmavšom odtieni. Tie moje obsahujú mix zlatistých, tmavo hnedých a takých tých stredne hnedých guličiek. Páči sa mi, že na tvári pôsobí bronzer prirodzene, guličky sú matné takže sa dá s nimi aj vykontúrovať tvár. Tento bronzer je asi nesmrteľný, lebo ja ho mám už nejaký ten rok, a guličky sú stále rovnaké a to ho používam dosť často aj v zimnom období. Takže určite sa oplatí do neho investovať.

Minerálny bronzer od Mary Kay v odtieni Desert Sun, v sebe ukrýva dva krásne pásiky v svetlej pieskovej farbe a takej tej stredne medenej s jemnými zlatistými trblietkami. Nie je až tak silno napigmentovaný, takže určite by bol vhodný pre bledšie typy a naopak pre tie tmavšie by mohol byť aj ako rozjaňujúci bronzer. Bronzer vďaka perleťovému vykončeniu a jemným zlatistým trblietkam perfektne podčiarkne opálenie na tvári a dodá krásny žiarivý "šmrnc".


Bronzer od TheBalm Bahama Mama, ktorý väčšina z Vás určite pozná. Bronzer je matný bez trblietok. Viac ako bronzer sa dá skôr použiť na kontúrovanie tváre. Je vhodný aj pre tie z Vás, ktoré majú problematickú pleť, keďže je matný nezvýrazní nedokonalosti na pleti. Má chladný hnedý odtieň a nemá žiaden oranžový podtón. S bronzerom sa dá pekne pracovať- vrstviť do želaného efektu. Ja si s ním len jemne zvýrazním lícne kosti, čelo a nos, páči sa mi, že bledej tvári dodá zdravý opálený výraz.


Nedávno zakúpený bronzer, ktorý som si hneď obľúbila je krásna ružičková mozaika od Milani  v odtieni Amber Nectar. Produkt je všestranný, môže byť použitý nielen ako bronzer, ale aj ako lícenka, či rozjasňovač ako sa píše na obale. Jemne perleťový bronzer, ktorý bude vhodný určite pre svetlejšie typy pleti alebo aj pre tie, ktoré nemajú moc radi silný efekt bronzeru, tento je veľmi jemný a dodáva pleti, prirodzené opálenie, také akoby Vás práve "jemne pobozkalo Slnko".


Bronzer Terracotta Powder od Flormar č. 25, som si kúpila minulé leto a používala som ho dosť často a teraz tiež. Môj odtieň by sa dal kľudne využiť aj ako lícenka, je jemne bronzový so zlatistými odleskami, ktoré majú jemne ružový podtón sa krásne lesknú na slnku. Pigmentácia je jemná, na tvári vyzerá veľmi pekne a celý vzhľad celkovo rozžiari.


Minerálny bronzer Lily Lolo v odtieni Waikiki používam v tom prípade, ak som už opálená. Textúra bronzera je saténová a má krásny zlato/ medený nádych bez trblietok. S týmto bronzerom treba pri aplikácií dávať pozor a naložiť ho len veľmi jemne, lebo pri väčšej vrstve sa môže zdať byť oranžový. Taktiež pri opálenej pleti je super aj ako rozjasňovač.


Aké sú Vaše obľúbené bronzery teraz v lete a nielej v lete?

11 komentárov:

  1. Skvelý článok, mne sa veľmi páči ten od The Balm, dokonalý na kontúrovanie:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tem flormar ma krasny relief, nebyt toho obalu, vyzera ako mineralize skinfinish od macu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super článok! ešte som nemala možnosť vyskúšať ani jeden, ale páči sa mi ten od Oriflame, videla som ho v katalógu a dlho nad ním premýšľam :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Guličkový púder od Oriflame odporúčam, je skvelý :)

      Odstrániť
  4. všechny vypadají tak úžasně, asi bych se nedokázala rozhodnout por jeden! *.* :DDD <3
    já si poslední dobou bronzer zamilovala a nejvíc by mi asi seděl ten od The Balm Bahama Mama protože si hlavně konturuju tváře. pravděpodobně bych ale neodolala kuličkám, už dlouho nad nimi přemýšlím! ♥ :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc pěkný článek

    já to mám tak že mám radši bronzery než tvářenky a tvářenky skoro vůbec nepoužívám a používám jen bronzery:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten flormar <3 kde si ho pořídila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Auparku v Bratislave, neviem či tam majú ešte stojisko Flormar, ale teraz je táto kozmetika dosť populárna na rôznych českých alebo slovenských eshopoch :)

      Odstrániť