streda 6. augusta 2014

LR Aloe vera deodorant

Ahojte,
dnes by som Vám chcela predstaviť opäť jeden deodorant, ktorý je bez alumínia. O mojich troch som Vám už písala článok TU. Prednedávnom sa mi do rúk dostal tento malý deodorant s aloe vera od firmy LR. Deodrant je v guličke, ktorá má pri tomto deodorante niekedy odrádza používať, lebo sa mi viac razy stáva, že z guličky nejde nič a pritom fľaštička je skoro úplne plná, je to síce len taký malý detail, ktorý na kvalitu samotného deodorantu nejak nezasahuje.



Vôňa je veľmi jemná a príjemná,  ako som si už u ostatných mojich deodorantoch, ktoré neobsahujú AL zvykla a tá sa nenápadne uvoľňuje z podpazušia. Ak by som ho mala porovnať s deodorantom z firmy Forever Living, ktorý je tiež z aloe vera, tak ten je o niečo lepší, aj preto že je v tuhej forme, ale myslím že tento z LR, neposkytuje až takú silnú ochranu proti poteniu alebo aj telesnému pachu po celý deň, čo od dobrého deodorantu očakávam asi najviac. Práve v prebiehajúcom letnom období ma tento deodorant nejak nenadchol, ale myslím, že v zime by mohol celkom obstáť, tak uvidíme...

Poznáte tento deodorant, čo naň vravíte?

10 komentárov:

  1. V poslednej dobe keď čítam články o deodorantoch bez alumínia- tak sa zaujímam už len o také :)) pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Voči guličkám mám blok :D jediná čo sa u mňa nájde je od biodermy. Ale človek musí poskúšať kadečo :)

    http://angie0334.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to áno nie každému všetko sadne, ja mám radšej skôr tie tuhé deodoranty ako guličky :)

      Odstrániť
  3. Ja mám guličkové najradšej :)
    Nominovala som ťa na Liebster Award Tag, tak budem rada ak sa pozrieš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. poznám LR mám nejaké výrobky ale deodorant niektore veci sa im podarili:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mám od nich jeden púder na tvár a je celkom fajn, nič iné ma ale už od nich nenadchlo

      Odstrániť