pondelok 11. augusta 2014

Lícenky Lioele Carry me blusher

Ahoj dievčatá,
v článku o mojich obľúbených makeupoch som Vám spomínala aj môj najobľúbenejší BB krém, ktorý je od Lioele. Doma sa mi už nejaký ten čas povaľujú dve krásne lícenky Carry me blusher od tejto korejskej firmy. Zatiaľ som o nich v našich končinách nečítala žiadnu recenziu, tak verím, že Vás očarím niečím novým, čo tu ešte nebolo. Objednávala som si ich z ebay asi pred vyše rokom. Neviem, či sa tieto sypké lícenky  vyrábajú ešte aj v iných odtieňoch alebo len v týchto dvoch Cutie Pink a Cutie Peach, ale za rozšírenie odtieňov by som určite proti nebola. Lícenky majú chutný obal, taký typický ako môžte spozorovať u rôznych iných ázijských kozmetických produktoch. Po otvorení vrchnej časti obalu, na ktorom je zhora male zrkadielko, sa nám ukáže mäkká biela labutienka, ktorá je inak na nanášanie lícenky nepoužiteľná. Po odšróbovaní spodnej časti, vidíme už samotnú lícenku, ktorá by sa mala dostať do labutienky, cez dierky, ktoré sú v jej spodnej časti, a to tak, že ňou jednoducho zatrasiete, niečo sa síce do tej labutienky dostane, ale ja nejak na to nemám nervy a lícenku nanášam svojim obľúbeným štetcom. Balenie pekné, no dosť nepraktické aj na cestovanie, lebo v kozmetickej taštičke zaberie dosť miesta, preto ja ich mám doma uložené pekne v šuflíku.

Prejdime už, ale k samotným odtieňom. Krásna studená ružová Cutie Pink, je nádherne intenzívna farba. Ešte som takúto intenzívnu studenú ružovú lícenku asi nikde nevidela. Je veľmi jemno zomletá. Čo sa týka pigmentácie tak, je to taký priemer, myslela som, že bude viacej napigmentovaná, ale pre mňa nakoniec aj tak dobre, lebo moc napigmentované lícenky nemám rada.  Cutie Pink, bude určite ideálna pre blondínky, ktoré majú svetlú pleť, ale aj brunetám ako som ja tiež veľmi pristane. Ja ho používam skôr cez zimu.



V lete mám radšej broskyňový odtieň Cutie Peach, ktorého farba je tiež veľmi jasná broskyňová, ktorá dodá líčkam, pekný, zdravý a šťavnatý nádych. Obe lícenky sú matné, bez trblietok alebo perleti.


Tak, čo na ne vravíte? Páčia sa Vám? Poznáte ich?

Inak už ma nájdete aj na facebooku, podporte ma svojim "lajkom" a budete mať vždy čerstvé info o nových článkoch :)

9 komentárov:

  1. Sú pekné ale mne prídu moc výrazné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerajú krásne len škoda, že si nepridala fotku ako vyzerajú na tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela som, len včera keď som ich fotila som už nemala dobré svetlo, tak som rada, že aspom takto sa mi ich podarilo nafotiť :)

      Odstrániť
    2. Tak to chápem aj mne sa to stáva :) nevadí :)))

      Odstrániť
  3. mne sapačia hlavne tie balenia skoro vždy je to mile inak to nepouživam nevlastnim nič podobne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerajú nádherne, aj tie odtiene sú krásne šťavnaté. Príde mi však, že sú vhodné skôr pre svetlučké typy. Na mojej pokožke by vyzerali asi komicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten ružový odtieň určite viac pasuje na svetlejšiu pleť, preto ho rada používam v zime, ale broskyňový je fajn aj pre tzv. olivový typ pleti, alebo trošku tmavší :)

      Odstrániť